-
Σχέδιο δράσης για καταπολέμηση του Αλτσχάιμερ έως το 2025
Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ένα σχέδιο δράσης για την ενίσχυση των προσπαθειών στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων δραστικών θεραπευτικών αγωγών για τη νόσο Αλτσχάιμερ έως το 2025.
χτες | 13:06, ANT1 -
Έγκαιρη διάγνωση της νόσου Πάρκινσον μέσω κολονοσκόπησης
Νέα Υόρκη - Η κολονοσκόπηση ή ένα παρεμφερές γαστρεντερολογικό τεστ μπορεί στο άμεσο μέλλον να παράσχει έγκαιρη διάγνωση της νόσου Πάρκινσον...
χτες | 12:00, HEALTH.IN.GR -
Τι «λένε» τα νύχια για την υγεία σου;
Γνωρίζετε ότι τα νύχια μπορούν να αποκαλύψουν στοιχεία για την υγεία σας; Μια λευκή κηλίδα, μια ροζ απόχρωση ή το ξεφλούδισμα μπορούν να αποτελούν ενδείξεις ενός προβλήματος υγείας του οργανισμού σας.
χτες | 10:00, HEALTH.IN.GR -
Πρωτεϊνική δίαιτα: Στόχος, η γρήγορη απώλεια βάρους
Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες γίνονται όλο και δημοφιλέστερες, καταλαμβάνοντας την θέση των διατροφικών σχημάτων με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.
χτες | 09:57, HEALTH.IN.GR -
Εξέταση του εντέρου χωρίς καθαρτικό με την κολονογραφία
Νέα Υόρκη - Οι ασθενείς που υποβάλλονται σε εξέταση για τη διάγνωση του παχέος εντέρου ενδεχομένως να μην χρειάζονται πλέον να κάνουν προετοιμασία εντέρου με χρήση καθαρτικών...
χτες | 09:00, HEALTH.IN.GR -
Ενας στους 3 Αμερικάνους είναι υπνοβάτης
Σχεδόν ένας στους τρεις κατοίκους των ΗΠΑ έχει υπνοβατήσει κάποια στιγμή στη ζωή του, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη η οποία αναφέρει ότι η βαριάς μορφής κατάθλιψη και οι διαταραχές του ύπνου μπορούν να αυξήσουν αυτή την πιθανότητα.
Τρίτη 14:48, NewsIt.gr -
Η ινδική κάνναβη ανακουφίζει τα συμπτώματα της πολλαπλής σκλήρυνσης
Νέα Υόρκη - Οι ασθενείς που πάσχουν από πολλαπλή σκλήρυνση υποστηρίζουν ότι η ινδική κάνναβη τους βοηθά στην ανακούφιση των επώδυνων μυϊκών κραμπών που βιώνουν.
Τρίτη 12:00, HEALTH.IN.GR -
Από καρδιακή προσβολή κινδυνεύουν οι ασθενείς με AIDS
Νέα Υόρκη - Οι οροθετικοί και οι ασθενείς με AIDS διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αποβιώσουν από καρδιακή προσβολή, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of the American College of Cardiology.
Τρίτη 11:00, HEALTH.IN.GR -
Κατά 22% αυξήθηκαν οι αυτοκτονίες στην Ελλάδα την τελευταία διετία
Αθήνα - Πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα χαρακτηρίζουν οι ειδικοί την αύξηση των αυτοκτονιών (κατά 22%) την διετία 2009 -2011...
Τρίτη 09:04, HEALTH.IN.GR -
Το προγεννητικό κάπνισμα επιδεινώνει το παιδικό άσθμα
Νέα Υόρκη - Τα παιδιά των οποίων οι μητέρες κάπνιζαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ενδεχομένως να δυσκολεύονται περισσότερο να ελέγξουν το άσθμα τους...
Τρίτη 09:04, HEALTH.IN.GR -
Η έλλειψη ύπνου και το ξυπνητήρι παχαίνουν
Όταν κανείς δεν κοιμάται αρκετές ώρες, έχει αυξημένες πιθανότητες να παχύνει, σύμφωνα με μία νέα γαλλική επιστημονική έρευνα.
Δευτέρα 11:03 | HEALTH.IN.GR -
Η τεστοστερόνη ίσως να βοηθάει τους άνδρες να αδυνατίσουν
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο - Οι παχύσαρκοι άνδρες θα μπορούσαν να χάσουν αρκετά παραπανίσια κιλά, αν έπαιρναν συμπληρώματα τεστοστερόνης, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα, που παρουσιάστηκε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Παχυσαρκίας.
Δευτέρα 09:00, HEALTH.IN.GR -
Θύματα του παθητικού καπνίσματος τα παιδιά
Περισσότερα από τα μισά παιδιά εκτίθενται στο παθητικό κάπνισμα σε βαθμό τέτοιον που οι επιπτώσεις εντοπίζονται στο αίμα τους...
Κυριακή 11:24, ANT1 -
«Μη με ξυπνάς απ' τις έξι» ...γιατί παχαίνει!
Παρίσι, Γαλλία - Η έλλειψη ύπνου αυξάνει την πιθανότητα παχυσαρκίας αποφαίνεται νέα γαλλική μελέτη...
Κυριακή 09:00 | ANT1 -
Μανιοκατάθλιψη και εφηβεία
Ο αριθμός των εφήβων που έχουν εμφανίσει συμπτώματα μανίας, ένα χαρακτηριστικό της διπολικής διαταραχής (μανιοκατάθλιψη)...
Σάββατο 09:51, ANT1 -
Πρόταση για άμεση κυκλοφορία προληπτικής θεραπείας κατά του AIDS
Ουάσιγνκτον - Ανεξάρτητη επιτροπή εμπειρογνωμόνων προτείνει στον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) να επιτρέψει την άμεση κυκλοφορία της συνδυαστικής φαρμακευτικής αγωγής tenofovir/emtricitabine...
Σάββατο 09:00, HEALTH.IN.GR -
Παθητικοί καπνιστές τα περισσότερα παιδιά
Νέα Υόρκη - Περισσότερα από τα μισά παιδιά εκτίθενται στο παθητικό κάπνισμα σε βαθμό τέτοιον που οι επιπτώσεις είναι ανιχνεύσιμες στο αίμα τους...
Σάββατο 09:00, HEALTH.IN.GR -
Ψάρι για προστασία απ' τον καρκίνο του παχέος εντέρου
Νέα Υόρκη - Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με νέα κινεζική έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Medicine.
Σάββατο 09:00, HEALTH.IN.GR
Περισσότερα νέα για την υγεία
- Άδεια για προληπτική θεραπεία κατά του AIDS ζητούν ειδικοί (11 Μαι.)
- Μείωση των παρενεργειών της χημειοθεραπείας με βλαστοκύτταρα (11 Μαι.)
- Η λιποαναρρόφηση αυξάνει το σπλαχνικό λίπος (11 Μαι.)
- Οι μικροοργανισμοί "υπεύθυνοι" για έναν στους έξι καρκίνους (10 Μαι.)
- Μπορείς να ελέγξεις το (βρογχικό) άσθμα σου (;) (10 Μαι.)
- Η δυσκοιλιότητα είναι γένους θηλυκού (10 Μαι.)
- Γιορτή της Μητέρας με δωρεάν παροχές υγείας (9 Μαι.)
- Σε λοιμώξεις αποδίδεται το 16% των περιστατικών καρκίνου (9 Μαι.)
- Για γενετικές ανωμαλίες ενοχοποιείται η εξωσωματική γονιμοποίηση (9 Μαι.)
- Μειώθηκαν τα επικίνδυνα προϊόντα που έρχονται στην Ε.Ε. (8 Μαι.)
- Η ψυχοπάθεια διακριτή νευροαναπτυξιακή διαταραχή του εγκεφάλου (8 Μαι.)
- Διαφορετική εγκεφαλική δομή έχουν όσοι έχουν διαπράξει βίαια εγκλήματα (8 Μαι.)
- Η αλεμτουζουμάμπη βελτιώνει το βαθμό αναπηρίας ασθενών με πολλαπλή σκλήρυνση (8 Μαι.)
- Ενισχύστε την Πανελλήνια Ένωση Σπάνιων Παθήσεων... χορεύοντας! (8 Μαι.)
- Τα πρώτα τηλεχειριζόμενα γονίδια παράγουν ινσουλίνη (8 Μαι.)
- Εξάπλωση «υπερμικροβίων» στην Αυστραλία (7 Μαι.)
- Η αντικαρκινική δράση του κάρυ στο επίκεντρο κλινικής μελέτης (7 Μαι.)





